Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сеньовська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Сеньовська Н. 
Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників [Електронний ресурс] / Н. Сеньовська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_55
З метою розробки та реалізації особистісно зорієнтованої моделі педагогічної освіти, розрахованої на підготовку висококваліфікованого вчителя, охарактеризовано найважливіші аспекти психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників на сучасному етапі розвитку освіти. Класифіковано та наведено у таблиці психічні якості особистості, що необхідні для успішного викладання мови та літератури. Розглянуто основні форми, методи та напрямки навчальної, наукової та виховної роботи, що використовуються у ході підготовки майбутніх учителів-філологів. Зазначено, що у навчальному процесі зростає частка нових освітніх технологій, інноваційних форм і методів навчання, самостійної роботи студентів. Перспективним напрямком подальших досліджень є розробка та апробація міжпредметних лекцій та курсів.С целью разработки и реализации личностно ориентированной модели педагогического образования, рассчитанной на подготовку высококвалифицированного учителя, охарактеризованы важнейшие аспекты психолого-педагогической подготовки будущих учителей-словесников на современном этапе развития образования. Классифицированы и представлены в таблице психические качества личности, необходимые для успешного преподавания языка и литературы. Рассмотрены основные формы, методы и направления учебной, научной и воспитательной работы студентов, используемые при подготовке будущих учителей-филологов. Отмечено, что в учебном процессе растет доля новых образовательных технологий, инновационных форм и методов обучения, самостоятельной работы студентов. Перспективным направлением дальнейших исследований является разработка и апробация межпредметных лекций и курсов.The major aspects of psychological and pedagogical preparation of future teachers-philologists on the modern stage development of education are characterized in the article. Internals, necessary for the successful teaching languages and literatures, are classified. Basic forms, methods and directions for educational, scientific and educator work of students are determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.127 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сеньовська Н. Л. 
Особливості підготовки майбутніх учителів до професійної саморегуляції в процесі лабораторно-практичних занять з педагогіки [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 2. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сеньовська Н. 
Тренінг як перспективна форма організації навчання (на матеріалі лабораторно-практичних занять із педагогіки) [Електронний ресурс] / Н. Сеньовська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 99. - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_99_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сеньовська Н. Л. 
Характеристика професійної саморегуляції вчителя-словесника [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.239 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сеньовська Н. 
Формування професійної саморегуляції вчителя в процесі проходження студентами педагогічної практики [Електронний ресурс] / Н. Сеньовська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_26
Охарактеризовано формування професійної саморегуляції вчителя (ПСРВ) у процесі проходження студентами педагогічної практики. Визначено місце практики в системі технології підготовки майбутніх учителів до ПСРВ; проаналізовано досвід майбутніх педагогів у контексті формування особистісних якостей, що її визначають.
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.104 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сеньовська Н. Л. 
Художній фільм як засіб навчання студентів-педагогів під часу вивчення курсу "Педагогіка" [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 3. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_3_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сеньовська Н. Л. 
Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі) [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 439-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сеньовська Н. Л. 
Психологічні комплекси педагогів та способи їх корекції за допомогою методів професійної саморегуляції [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(2). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського